مرجع تخصصی کامپیوتر
.:: Your Adversing Here ::.
 

یافتن یوزرنیم و پسورد NOD32 با TNod User & Password Finder 1.4.1.0 Final

TNod User & Password Finder نرم افزاری برای یافتن جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 می باشد. اگر از کاربران محصولات امنیتی شرکت ESET باشید حتمآ می دانید که برای آپدیت آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی ESET باید هر چند روز یکبار جدید ترین یوزرنیم و پسورد آپدیت این نرم افزارها در با جستجو در اینترنت پیدا کنید و در برنامه قرار دهید. شما میتوانید به جای اینکه خود در اینترنت به جستجوی جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 بپردازید، از این برنامه استفاده کنید. همچنین یکی از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار علاوه بر یافتن یوزرنیم و پسورد جدید، جایگزینی آن در آنتی ویروس نود 32 می باشد. در واقع این برنامه پس از یافتن یوزرنیم و پسورد جدید به صورت خودکار آنرا در آنتی ویروس سیستم قرار می دهد و دیگر نیازی نیست تا کاربر به صورت دستی اینکار را انجام دهد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید. 

دانلود در ادا مه مطلب.....

plushits.us

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • ورژن جدید آنتی ویروس معروف و محبوب ESET NOD32 Antivirus 5.0.95.0 Final


    ESET NOD32 Antivirus
     یکی از معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس در جهان به شمار می رود که ساخت شرکت ESET می باشد. این آنتی ویروس به دلیل داشتن امکانات و مزایای فراوان از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار است. با نصب این برنامه امنیتی بر روی سیستم خود دیگر نگران نفوذ ویروس ها و بد افزارها به سیستم تان نخواهید بود زیرا این برنامه با قدرت در مقابل آنها ایستادگی می کند. یکی از مزایای بسیار مهمی که سبب شده تا اکثر کابران خانگی به خصوص در ایران از این آنتی ویروس استفاده کنند حجم کم آن و محیط کاربری بسیار ساده می باشد که همه قادرند با آن کار کنند. همچنین حجم پایین فایل های آپدیت هم یکی دیگر از مزایای این آنتی ویروس می باشد که با سرعت پایین اینترنت هم میتوان برنامه را به روز نمود. در نسخه جدید این نرم افزار قدرت مقابله آن با انواع ویروس ها و فایل های مخرب افزایش یافته به طوری که امنیت کامل سیستم شما پس از نصب این آنتی ویروس به صورت کامل تضمین میگردد. علاوه بر این سرعت اسکن نیز افزایش یافته به طوری که شما در سریعترین زمان ممکن قادرید تا حجم بسیار زیادی از اطلاعات را در هارد کامپیوتر خود از لحاظ آلوده بودن به ویروس ها مورد برسی و اسکن قرار دهید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به اسکن اتوماتیک ویندوز, آپدیت اتوماتیک, حذف اتوماتیک ویروس ها و … اشاره کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب.............

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • دانلود آنتی ویروس جدید و معروف کاسپراسکای Kaspersky Anti-Virus 2012 12.0.0.374 Final

    شرکت Kaspersky یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی است که یکی از محصولات پرطرفدار آن Kaspersky Anti-Virus می باشد. چند روز پیش لابراتوار کاسپراسکای نسخه جدید آنتی ویروس معروف خود را منتشر کرد. این آنتی ویروس یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها آنتی ویروس در سراسر جهان می باشد که با نصب آن بر روی سیستم امنیت کامل سیستم شما فراهم می شود. این آنتی ویروس قادر است تا با هرگونه فایل مخرب مانند ویروس, تروجان و سایر بدافزارها مقابله کند. شما میتوانید از این برنامه برای اسکن هارد کامپیوتر خود و نیز اسکن فایل هایی که به آنها مشکوک هستید استفاده کنید البته خود برنامه هر چند وقت یکبار به صورت اتوماتیک اقدام به اسکن کل هارد سیستم میکند.همچنین این برنامه به صورت خودکار اقدام به حذف فایل های مخرب می نماید در واقع به محض اینکه یک ویروس قصد اخلال در کار سیستم را داشته با آنتی ویروس کاسپر مواجه شده و حذف میشود. همچنین این آنتی ویروس را میتوان به صورت روزانه آپدیت کرد تا ویروس ها و فایل های مخرب جدید از سوی شرکت سازنده به آن معرفی شود. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب...........

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • مدیریت کامل بر روی اس ام اس ها با Trustmobi MobiMessage مخصوص نوکیا

    Trustmobi MobiMessage 2.8 نام نرم افزاری فوق العاده کاربردی میباشد که بوسیله آن میتوانید مدیریت پیامک های گوشی خود را به طور کامل در دست بگیرید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی همچون : مخفی کردن پیام ها و گذاشتن پسورد بر روی پیام ها و تهیه نسخه پشتیبان از پیامک ها و ذخیره پیامک ها در یک فایل متنی و ارسال پیام بصورت گروهی و ایجاد لیست سیاه برای پیامک ها و قرار دادن رینگتون دلخواه برای پیامک ها میباشد. این نرم افزار بر روی گوشیهای سیمبین سری60 نسخه 3و5 قابل نصب و اجرا میباشد. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این نرم افزار کاربردی را از سایت مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه ..............

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • نسخه نهایی پلیر قدرتمند و محبوب TTPod مخصوص سیمبین S60 V5

    TTPod 4.40.Final.English نام نسخه جدید و نهایی یکی از قدرتمندترین و محبوبترین پلیرهای موبایل میباشد که آن را برای شما قرار میدهیم. سرعت کاربری بالا و پشتیبانی از اکثر فرمت ها مانند : MID,AAC,AMR,MP3,WMA,MP4,M4A.OGG و اکولایزر صوتی قدرتمند و جلوه های بصری زیبا و پشتیبانی از صفحات لمسی و پوسته های زیبا و امکان دانلود آهنگ از طریق برنامه و تایمر خواب و پخش موزیک در حالت پس زمینه و زبان کاملاً انگلیسی و پخش موسیقی با اجرای برنامه و پشتیبانی ار بلوتوث برای کنترل آهنگ و پشتیبانی از گوشیهای سنسور دار و تنظیم روشنایی صفحه نمایش برای پلیر و پخش موزیک های موجود در یک فولدر از قابلیت های بسیار زیاد این موزیک پلیر میباشند. نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشیهای سیمبین سری60 نسخه5 میباشد. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این پلیر عالی را از سایت مرجع تخصصی کامپیوتر بصورت رایگان دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب...........

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • قفل صفحه نمایش به روشهای بسیار زیبا و مدرن با Mobineon ScreenLock FX


    ScreenLock FX 1 Full
     نام نرم افزاری میباشد که میتوانید به روش های زیبا گوشی خود را قفل کنید و دارای قابلیت های فراوانی هم میباشد که کمتر نرم افزار مشابهی این قابلیت ها را دارد. از ویژگیهای این نرم افزار میتوان به : روش های مختلف برای قفل گوشی و وجود ساعت بزرگ و زیبا بر روی هوم اسکرین و نمایش اطلاعاتی از قبیل تماس های نا موفق , پیام های رسیده , اتصالات GPRS  و دارای اسکین ها و پس زمینه های مختلف و کنترل پخش کننده موسیقی و مصرف بسیار کم از باطری و حالات مختلف برای آنلاک و… اشاره کرد. این نرم افزار جالب بر روی گوشیهای نوکیا سیمبین سری60 نسخه5 قابل نصب میباشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار جالب و کاربردی را از سایت مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب............

     


     

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • مجموعه 4 بازی بسیار زیبا برای گوشیهای نوکیا سری 60 ورژن 5

    به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبارمر جع تخصصی کامپیوتر افتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیها را مخصوص گوشیهای نوکیا سری60 ورژن5برای شما بازدیدکنندگان محترم تهیه نماید. با امید اینکه مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب................

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • سری هشتم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای جاوا

    به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبارمرجع تخصصی کامپیوتر افتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیهای پلتفورم جاوا که قابل اجرا بر روی اکثر گوشیها میباشند را برای شما بازدیدکنندگان محترم تهیه نماید. با امید اینکه مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب............

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • سری نهم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای جاوا

    به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبار مرجع تخصصی کامپیوترافتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیهای پلتفورم جاوا که قابل اجرا بر روی اکثر گوشیها میباشند را برای شما بازدیدکنندگان محترم تهیه نماید. نام این بازیها : Fishing Off The Hook Ultimate Brick Breaker,The Lost Astra 3D,Crank میباشد با امید اینکه مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب..............

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • نسخه ی نهایی و جدید نرم افزار نقشه های نوکیا Nokia Maps Final 3.08141

    آخرین و جدیدترین ورژن از برنامه  Nokia Maps Final  3.08141 که برای گوشی های جدید سیستم سیمبیان 3 و آنا منتشر شده است. با استفاده از این برنامه و نصب نقشه های مربوط به شهر های ایران میتوانید از GPS گوشی خود به عنوان رهیاب ماهواره ای استفاده کنید.نرم افزار نوکیا مپ با امکانات فوق العاده ای که فراهم کرده است ، طرف داران زیادی پیدا کرده است.

     

    امکانات:

    1. امکان نمایش کره زمین با قابلیت زوم در هر قسمت از آن مانند گوگل ارث .

    2. امکان نمایش نقشه به صورت دو بعدی و سه بعدی

    3. امکانات فوق العاده برای مسافرت از نقطه ای به نقطه دیگر (مانند: انتخاب و نمایش کوتاهترین و سریعترین مسیر بین دو نقطه، راهنمایی در بین مسیر جهت رسیدن به مقصد به زبان فارسی، نمایش سرعت حرکت و مقدار مسافت باقیمانده از سفر و …)

    4. جستجو و نمایش محل یک شهر، موزه، بیمارستان، تعمیرگاه، پمپ بنزین و …

    5. جستجو و نمایش یک آدرس (مثلا: تهران، میدان آرژانتین …)

    6. رابط کاربری آسان

    7. نمایش نام شهرها، روستا ها، خیابان ها، کوچه ها، بانک ها، رستوران ها و … به زبان فارسی

    8. امکان اتصال به اینترنت از طریق GPRS برای دریافت نقشه ها و اطلاعات جدید

    9. نمایش آدرس هر مکان از نقشه به صورت کامل (مانند: ایران، تهران، بلوار اندیشه، کوی …)

    و …

    دانلود در ادامه مطلب...........

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,

  • pooyaaki

    پویا

    pooyaaki

    http://pooyaaki.loxblog.com

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    به وبلاگ من خوش آمدید

    مرجع تخصصی کامپیوتر