مرجع تخصصی کامپیوتر
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود فیرم ور جدید 5250 ورژن (30.0.002)(RM-684)_*فارسی*_(دانلود از سرور مستقیم)

 

دانلود فیرم ور جدید 5250 ورژن (30.0.002)(RM-684) برای تمامیه رنگ ها قابل استفاده میباشد

plushits.us

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
  • دانلود فیرمور جدید 5230 ورژن (51.0.002)(RM-588)_*فارسی*_ (دانلود از سرور مستقیم)

     دانلود فیرمور جدید 5230 ورژن 51.0.002 (RM-588) *فارسی*

    دانلود فیرمور جدید 5230 ورژن (51.0.002)(RM-588) با تمامی رنگ ها و دانلود از سرور مستقیم نوکیا

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
  • فیرم ور جدید 5800 ورژن (60.0.3)(RM-356)_*فارسی*_(دانلود از سرور مستقیم)

     فیرم ور جدید 5800 ورژن (60.0.3)(RM-356) *فارسی*

    رنگ های قرمز.آبی.سیاه باسرورمستقیم نوکیا جدید ترین فیرم ور نوکیا 5800 .//60.03

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
  • ساعت فشارسنج آنلاین

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
  • اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز ۸ در Lenovo Yoga

    توضیحات در ادامه مطلب.......... 

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
  • دانلود رایگان مجموعه 15 بازی کم حجم و گلچین فلش Flash Games

    بازی های فلش نزد کاربران محبوبیت زیادی دارد زیرا احتیاجی به نصب ندارد و برای اجرا، به سخت افزار و گرافیک آنچنانی نیاز نیست، دیگر ویژگی که باعث می شود رفته رفته گیمرها مجذوب این نوع بازی ها شوند حجم کم آنهاست. در همین راستا تیم ایرانیان دانلود تصمیم به انتشار مجموعه 15 بازی گلچین فلش برای شما عزیزان گرفته است، این مجموعه دارای بازی هایی در سبک های متفاوت مثل تیراندازی، اسکیت سواری، ماشین سواری، اکشن، مرحله ای و … است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. این بازی های زیبای از بین هزاران بازی گلچین شده اند و بازی های معروف و کم حجمی را نظیر فرار از زندان، بابانوئل، دخترجنگجو و… دربرگرفته است که بی شک بسیار سرگرم کننده می باشند. هم اکنون این مجموعه 16 مگابایتی را از سایت مرجع تخصصی کامپیوتر به طور رایگان دریافت کنید.

    دانلود در ادامه مطلب.................

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • دانلود بازی جدید فلش و کم حجم جنگ تاریخی Warfare 1944

    بازی فلش و کم حجم Warfare 1944 که مربوط به جنگهای سال 1994 است توسط کمپانی ArmorsGames حمایت یافته و منتشر شده است. بازی سبکی استراتژیک دارد و مربوط به جنگ میان دوکشور آمریکا و آلمان می باشد، و شما باید کنترل نیروهای آمریکایی را به دست بگیرید، و از طریق هوا، دریا و زمین به نیروهای دشمن حمله ور شوید. کنترل تفنگداران دریایی، تانک ها، توپخانه ها و پیاده نظام ها به عهده شماست و باید در یک بازی ساده قدرت فکر و استراتژیک خود را به نمایش بگذارید. باید تیم مبارز خود را با تاکتیک ها و روش های جنگ آرایش کره و وارد میادین جنگ کنید. با پیشرفت در بازی امکان تیم تیراندازی به تیم اضافه خواهد شد و می توانید در انجام مأموریت ها از آنها استفاده کنید. چنانچه که قصد دارید به دور از بازی های حجیم، گرافیکی و در محیطی ساده بازی مهیج را دنبال کنید، این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازی زیبا را با فرمت swf. از وب سایت مرجع تخصصی کامپیو تر دریافت کنید.

    دانلود در ادامه مطلب..............

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • دانلود مجموعه 37 بازی سگا برای کامپیوتر Sega Games For PC

    ▐به همراه آموزش کامل و تصویری نصب شبیه ساز و اجرای بازی ها ▐

    کنسول های بازی قدیمی با اینکه در حال حاضر کاربرد بسیار کمی دارند ولی هریک از بازی های ساده این کنسول ها یادآور خاطراتی خوش از دوران کودکی نیز می باشد، در این میان، کنسول قدیمی سگا جنیوس نیز شهرت بسیاری در بین کنسول های سابق داشته است، از این رو بازی های قدیمی مشهور همچون سونیک، فوتبال مشهور سگا، علاءالدین و کتاب جنگل نیز می تواند سهم به سزایی در تجدید خاطرات داشته باشد. سگا مگا درایو و نام یک کنسول بازی ویدئویی نسل چهارم است که توسط شرکت سگا ساخته شد. سگا مگا درایو برای نخستین بار در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۸۸ در ژاپن منتشر شد. ویرایش دیگری از این کنسول با نام سگا جنسیس  در ۱۴ آگوست ۱۹۸۹ (در منطقه آمریکای شمالی) منتشر شد. این کنسول در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۰ در مناطق پال نیز پخش شد.سگا مگا درایو یک کنسول از نسل چهارم کنسول‌های بازی رایانه‌ای است که در میان هم نسل‌های خود، نخستین محصولی بود که تلاش کرد تا سهم عمده‌ای از بازار فروش مناطق اروپا و آمریکای شمالی را در اختیار گیرد. درابتا هدف آن بود که کنسول مگا درایو یک رقیب جدی برای نینتندوان‌ای‌اس باشد اما پس از دوسال، نینتندو کنسول سوپر نینتندو را روانه بازارها کرد. این سرآغازی برای رقابت میان این دو کنسول ۱۶-بیتی بود که از سال ۱۹۹۸ آغاز و با انتشار آخرین بازی برای این نسل در برزیل به پایان رسید. مگادرایو گرچه کنسول بسیار موفقی در زمینه فروش بود، اما هرگز برآوردهای اولیه را نتوانست که پوشش دهد. به هر حال، بازی‌های منتشر شده برای این کنسول، همچنان برای گیمرها، کاربران و علاقمندان به این صنعت، محبوب و به یاد ماندنی است. تیم مرجع تخصصی کامپیوتر بازی های معروف از سگا باسابقه را آماده کرده است تا سهمی در مرور خاطرات دوران کودکی شما عزیزان داشته باشد. در ادامه مطلب می توانید مجموعه 37 بازی کامل و کم حجم را به همراه نرم افزار شبیه ساز بازی های سگا در کامپیوتر را دریافت نمائید.

     

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • گشت و گذار ناشناس در اینترنت با نرم افزار Super Hide IP 3.1.5.2

    Super Hide IP یکی از کاملترین نرم افزارهای مخفی کردن آی پی کاربران در اینترنت می باشد. همانطور که می دانید وقتی وارد سایتی می شوید آدرس آی پی شما برای صاحب آن سایت به نمایش در می آید حال اگر صاحب آن سایت یک هکر باشد به راحتی از این طریق به تمام اطلاعات شخصی شما دسترسی خواهد داشت. این نرم افزار به شما کمک می کند تا با خیال راحت با یک آی پی جعلی وارد سایت های مختلف شوید. کار با این برنامه بسیار ساده است در واقع تنها با یک کلیک آی پی سیستم شما پنهان می شود و به طور ناشناس می توانید در اینترنت به جستجو بپردازید. یکی از مزایای این برنامه امکان انتخاب آی پی کشور مورد نظر می باشد به عبارت دیگر شما می توانید یک آی پی جعلی مربوط به کشورهای United States, United Kingdom, France و … را برای خود انتخاب و از آن استفاده کنید. همچنین یکی از کاربردهای این نرم افزار امکان ورود به انجمن هایی است که به دلایل مختلف دسترسی شما را محدود کرده اند، در واقع نام کاربری شما در انجمن مورد نظر ban شده است که از این نرم افزار میتوانید برای از بین بردن این محدودیت ها استفاده نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.
     

    دانلود در ادامه مطلب............

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • ورژن جدید محافظ اینترنت AVG Internet Security 2012 12.0.1809 x86 x64

    AVG Internet Security یکی از نرم افزار های اینترنت سکوریتی بسیار قوی برای کاربرانی است که بیشترین وقت خود را در اینترنت سپری می کنند. این نرم افزار امنیت کامل اطلاعات شخصی شما را در اینترنت فراهم میسازد زیرا مجهز به یک دیواره آتش بسیار قدرتمند است که مانع نفوذ هکرها و فایل های مخرب جاسوسی به داخل سیستم می گردد. همچنین اطلاعات حساب بانکی شما، یوزرنیم و پسوردهای مهم، هویت شما در اینترنت و سایر اطلاعات شخصی تان توسط این نرم افزار محافظت میگردد. این برنامه علاوه بر فایروال دارای پخش های دیگری مانند Anti-Spam, Online Shield, Email Scanner می باشد که برای مقابله با انواع حملاتی که از طریق ایمیل قصد خرابکاری در سیستم را دارند مانند اسپم ها، کرم های اینترنتی، حملات فیشینگ، حملات از طریق مسنجرها و … در این نرم افزار قرار گرفته اند. علاوه بر این اینترنت سکوریتی ای وی جی مانند آنتی ویروس این شرکت دارای بخش های  Anti-Virus, Anti-Malware, Anti-Spyware می باشد که این بخش ها برای مقابله با ویروس ها و فایل های مخربی که به صورت مستقیم قصد آلوده کردن سیستم را دارند مانند حافظه های فلش مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایای این اینترنت سکوریتی داشتن سرعت مطلوب در هنگام گشت و گذار در اینترنت می باشد چرا که اکثر اینترنت سکوریتی ها برای محافظت از اطلاعات کاربر در اینترنت موجب کاهش سرعت تبادل اطلاعات می شوند که این در حالی است اینترنت سکوریتی AVG علاوه بر محافظت کامل اطلاعات شخصی شما، بیشترین سرعت را برای گشت و گذار در اینترنت در اختیار شما قرار میدهد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه امنیت کامل کاربر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک است به طوری که وقتی شما وارد اینگونه سایت ها می شوید تمام فایل هایی که به اشتراک می گذارید، پیغام هایی که بین شما و دوستانتان رد و بدل می شود، بر روی لینک هایی که کلیک کنید همه و همه توسط این اینترنت سکوریتی مورد برسی قرار میگیرد تا به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما در اختیار افراد سودجو قرار نگیرد. جالب است بدانید در این نرم افزار بخشی به نام Game Mode قرار دارد که با فعالسازی آن تمام پروسه های فعال که بیهوده در حال کار هستند غیرفعال می شوند تا بیشترین سرعت در هنگام بازی در اختیار کاربر قرار گیرد. علاوه بر این شما می توانید با آپدیت این اینترنت سکوریتی جدید ترین ویروس های جهان را به این برنامه معرفی کنید تا در صورت مواجه با آنها بتواند با اینگونه فایل ها مقابله کند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت مرجع تخصصی کامپیوتر دریافت نمایید.
     

    دانلود در ادامه مطلب..........

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,

  • pooyaaki

    پویا

    pooyaaki

    http://pooyaaki.loxblog.com

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    به وبلاگ من خوش آمدید

    مرجع تخصصی کامپیوتر