مرجع تخصصی کامپیوتر
.:: Your Adversing Here ::.
 

تم بسیار زیبا و دیدنی Tanzo7 Theme برای ویندوز ۷

 

تم بسیار زیبا و دیدنی Tanzo7 Theme برای ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Tanzo7 Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

plushits.us

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ١۴ مهر ٩٠

     

    مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ١۴ مهر ٩٠

    مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۱۴ مهر ٩٠

     

    آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۱۴ مهر ٩٠

    روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security
    1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
    ۲- فولدر ESET Update Downloadha را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
    ۳- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
    ۴- به قسمت Update‌ بروید.
    ۵- بر روی Edit کلیک کنید.
    ۶- مسیر فایلهای Update مانند C:ESET Update Downloadha را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
    ۷- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
    ۸- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

    برو به ادامه مطلب

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار TuneUp Utilities 2011 v10.0.4320.15 Final

     

    دانلود نرم افزار TuneUp Utilities 2011 v10.0.4320.15 Final

    | بهترین و قویترین نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز |
    در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان TuneUp Utilities برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار جز پر طرفدار ترین نرم افزارهایی که تا به حال برای بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز و نیز افزایش سرعت آن ساخته شده است. شما از این نرم افزار متوانید برای مواردی همچون یکپارچه سازی دیسک، بهینه سازی استارت آپ، حذف فایل های بیهوده و زائد هارد، سازماندهی و بهینه سازی رجیستری، مدیریت حذف نرم افزار ها و بازی ها، بازیابی اطلاعات از دست رفته، بالا بردن سطح امنیت سیستم، بر طرف کردن مشکلات ویندوز و بسیاری از موارد کاربردی دیگر استفاده کنید. در واقع هر کدام از موارد گفته شده به شکل یک ابزار در برنامه قرار دارد و کاربر با انتخاب ابزار دلخواه خود میتواند کارهای مورد نظر خود را در ویندوز انجام دهد.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final

     

    دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final

    | دانلود رایگان معروف ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار چت و گفتگو در اینترنت |
    امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و ... می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در كنفرانس ها ، چت تصويري ، ارسال فايل ، چك كردن ايميل ، حضور در روم هاي جهاني ، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها ، ويرايش فونت ، قرار دادن Status با لينك ، ارسال شكلك هاي متنوع ، جستجوي ايميل ، تبادل Add list ، تعيين آواتار و ... بهرمند شوید.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
     

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار پردازش تصاویر ماهواره ای ENVI 4.8

     دانلود نرم افزار پردازش تصاویر ماهواره ای ENVI 4.8

    یکی از راه های دریافت اطلاعات دقیق از محیط پیرامون ما و بطور کلی زمین ، استفاده از اطلاعاتی است که ماهواره های در حال گردش در دور زمین در اختیار ما قرار می دهند. اطلاعاتی بصورت کاملأ دقیق بوده و میزان خطا و اشتباه در آنها بسیار پایین است. اما برای پردازش این داده ها و تصاویر همیشه نیاز به تجهیزات پیشرفته نیست و گاهی می توان تنها با استفاده از یک نرم افزار مناسب از آنها بهره مند شد. ENVI یکی از نرم افزارهای بسیار مناسب در این زمینه است که امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات مختلفی را از طریق داده های ارسالی از ماهواره ها بدست آورید. ENVI سرنام عبارت The Environment For Visualizing Images است و بطور خاص برای پردازش تصاویر ماهواره ای و استخراج اطلاعات از آنها طراحی شده است. امکان آنالیز تصاویر در نرم افزار از جمله قابلیت هایی است که توجه ویژه ای از سوی سازندگان به آن معطوف شده است. محيط گرافيکي قدرتمند ديداري ENVI بوسيله کتابخانه جامعي از الگوريتهاي پردازشي تکميل شده است. می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه هایی چون سنگ شناسی ، زمین شناسی ، تشخيص ساختارها و دیگر علوم بدست آورید. آخرین ورژن این نرم افزار راهم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
     
     

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز WinUtilities Professional Edition 10.33 Portable

     

    دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز WinUtilities Professional Edition 10.33 Portable

    اینکه پس از مدتی استفاده و نصب نرم افزارهای متعدد و جا به جایی اطلاعات ، سرعت و کارایی ویندوز نسبت به قبل کاهش یابد امری طبیعی است. برای گریز از این وضعیت استفاده از نرم افزارهای بهینه ساز یکی از راه های معقول است و نرم افزار WinUtilities یکی از قدیمی ترین و بهترین گزینه های پیش روی شماست. این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی دارد که به شما امکان بهینه سازی را به بهترین نحو می دهد تا کارایی سیستم عامل خود را تا حد امکان افزایش دهید. پاکسازی رجیستری و دیسک سخت ، مدیریت Startup ویندوز ، بهینه سازی رم ، حذف فایل های اضافی و تکراری از جمله قابلیت های این نرم افزار است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بازیابی فایل های حذف شده اشاره کرد. همچنین می توانید فایل های اجرایی خود را رمزگذاری کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
     
     
    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.93.0 Final آخرین نسخه

     دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.93.0 Final آخرین نسخه

    | دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 |
    هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار آنتی ویروس NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود ويندوز ايکس پي Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition September 2011

     

    دانلود ويندوز ايکس پي Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition September 2011

    آپديت کامل تا سپتامبر 2011 | Bootable | پشتيباني از درايور SATA | قابل نصب بر روي لپ تاپ
    در پست امروز وب سايت ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که تا اواسط ماه سپتامبر 2011 آپديت شده را برايتان آماده کرده ايم. ويندوز Student يا دانش آموز از لحاظ ويژگي هاي معمولي و ظاهري کاملآ مشابه يک ويندوز ايکس پي Professional است اما از لحاظ ساختاري نسبت به آن داراي چند ويژگي برتر مي باشد. در واقع شما پس از نصب ويندوز ايکس پي براي انجام کارهاي خود بايد چندين نرم افزار مختلف را نيز نصب کنيد چه بسا که ممکن است حجم اين نرم افزارها بسيار بالا باشد و امکان دانلود آنها از اينترنت وجود نداشته باشد و يا نتوانيد نرم افزار مورد نظرتان را رجيستر کنيد. اين در حالي است که اين ويندوز خود شامل جديد ترين کامپوننت هاي مورد نياز شما مي باشد و از قبل چندين نرم افزار بسيار معروف که درصد بسيار زيادي از کاربران پس از نصب ويندوز آنها را نيز نصب مي کنند درون ويندوز قرار گرفته است و ديگر نيازي نيست که شما آنها را نصب کنيد. همچنين از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز پشتيباني از درايور SATA است که دارندگان لپ تاپ ها به راحتي ميتوانند اين ويندوز را برروي لپ تاپ خود نصب کنند که اين در حال است يک ويندوز ايکس پي معمولي از اين درايور پشتيباني نمي کند. ويندوزي که در اختيارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتيشن نصب ويندوز ، فرمت پارتيشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ويندوز انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نيازي به وارد کردن سريال در هنگام نصب ويندوز و فعال ساز نخواهد داشت و همچنين شما ميتوانيد بدون غير فعال شدن ويندوز خود، آنرا آپديت کنيد.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد .

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64

     

    دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64

    | دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 Build 8102 M3 از لينک مستقيم |
    پس از ارائه نسخه های آزمایشی مختلف ویندوز 8 توسط گروه های هک اینبار جدید ترین نسخه ویندوز 8 با عنوان Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 توسط خود مایکروسافت منتشر شد و به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد
    در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. همانطور که مستحضر هستید میهن دانلود اولین وب سایت ایرانی بود که نسخه های اولیه این ویندوز را که هنوز توسط مایکروسافت منتشر نشده بود و تنها گروه های هک آنها در اینترنت به اشتراک می گذاشتند، برای دانلود کاربران خود قرار میداد که البته بسیاری از دوستان معتقد بودند که نسخه های اولیه به صورت دستکاری شده هستند و اصلآ ویندوز 8 وجود ندارد تا اینکه در چند روز پیش خود شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 نمود که با اینکار به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد. تیم نرم افزار میهن دانلود نیز همانند ماه های قبل که نسخه ی جدید این ویندوز منتشر می شد آنرا برای دانلود کاربران عزیز قرار میداد، اینبار نیز جدید ترین نسخه ویندوز 8 را با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)iاشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است.

     توجه!
    این ویندوز هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند در نتیجه دارای ضعف های بسیار زیادی است و تنها جهت معرفی و تست کاربران بر روی سایت قرار گرفته است.
     
      روش نصب:
    پس از دانلود تمام پارتهاي نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد. همچنین می توانید با کمک درایو مجازی نرم افزار UltraISO نیز اقدام به اجرای فایل ISO نموده و سپس به نصب نرم افزار از داخل درایو مجازی نیز بپردازید.

     قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
    به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.
    منبع:میهن دانلود

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,
  • پنهان کردن فایل یا فولدر با روشی جدید و مطمئن ( آموزش )

     از دو طریق می توانیم فولدری را پنهان کنیم     

    ۱  برای اینکه  فولدری را پنهان کنید که فقط خودتان از آن خبر داشته باشید باید به روش زیر عمل کنید . اول فولدر مورد نظر خود را به حالت Rename در بیاورید  سپس دکمه ی Alt را پایین نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید و اینتر بزنید. خوب حالا فولدر شما بی نام شد. برای اینکه آیکنش را هم غیب کنید ، روی پوشه راست کلیک کنید و Properties را کلیک کنید . سپس از پنجره ی باز شده روی تب Customize کلیک کنید و بعد روی دکمه ی Change icon کلیک کنید. در میان آیکن ها یک فضای خالی هست در صورتی که این فضای خالی خودش یک آیکن است .آنرا انتخاب می کنید و پنجره ها را OK می زنید. حال فولدر شما غیب شده  و دیگر کسی نمی تواند فولدر شما را باز کند.  

    ۲ برای اینکه  فولدری را پنهان کنید که فقط خودتان از آن خبر داشته باشید باید به روش زیر عمل کنید. بالای فولدر و یا فایل خود راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید و بعد Hidden را تیک بزنید حالا شکل فولدر شما کمی خجل شد. برای این که کاملا پنهان شود به Control Panel رفته و بالای Folder Options دو بار کلیک کرده و گزینه View را انتخاب کرده و گزینه Do not Show Hidden Files and Folders را تیک بزنید و ok کنید


    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها هنگام راه اندازی ویندوز ( Startup )

     هنگامی که ویندوز اجرا می شود تعدادی برنامه کاربردی همزمان با آن به صورت خودکار اجرامی شود و اغلب آیکون آنها در قسمت Taskbar کنار ساعت نشان داده می شود این برنامه ها باعث می شوند ویندوز کند راه اندازی شود و همچنین این برنامه ها بخشی از RAM را اشغال می کنند که این نیز باعث کند شدن ویندوز می شود .

     

    اینک برای جلوگیری از اجرای برخی از این برنامه ها به ترتیب زیر عمل نمایید:

    •  در منوی RUN عبارت msconfig را تایپ کنید
    •   پنجره system configuration باز می شود
    •  در این صفحه برگه Startup را باز کنید
    • اکنون هر برنامه ای که نمی خواهید در ابتدا ویندوز اجرا شود و آیکون آن در قسمت Taskbarقرار نگیرد با برداشتن تیک کنار آن از حالت آماده به اجرا خارج کنید سپس کلید ok را بزنید و کامپیوتر را Restart کنید.

    نکته بسیار مهم : برخی از برنامه های موجود در این برگه باید در شروع ویندوز اجرا شوند مثل : IMJPMIG-TINTSETP-IDW logging و..... پس اگر اسم برخی از برنامه ها در این پنجره برای شما آشنا نبود هرگز از حالت آماده به اجرا خارج نکنید در ضمن بهتر است آنتی ویروسها و فایروال ها را از حالت آماده به اجرا خارج نکنید.

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • پاک کردن برنامه هایی که پاک نمیشوند

     مکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد پاک کردن و Uninstall کردن برنامه ای را دارید و هر چه می کنید برنامه پاک نمی شود. حتی ابزار Add/Remove Programs موجود در کنترل پنل نیز به کمک شما نمی یاید. با استفاده از این ترفند میتوانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به وسیله رجیستری ویندوز پاک کنید.

    بدین منظور:
    از منوی Start وارد Run شده و در آن عبارت regedit را تایپ کنید و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
    سپس به آدرس زیر بروید:
    HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall
    حالا در لیست باز شده نام تمامی برنامه های نصب شده را میبینید. کافی است روی برنامه مورد نظر کلیک کرده و دکمه Delete را بزنید.
    تنها دقت کنید برای Uninstall کردن برنامه ها از روش معمول استفاده کنید و تنها در مواردی که برنامه پاک نمیشود از این روش استفاده نمایید.

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • برنامه Free Download Manager بدون نياز به كرك، ريجستز يا سريال نمبر

     ین برنامه همان‌طور که از نامش پیداست، برنامه‌ای جهت مدیریت دانلود می‌باشد. یعنی شما توسط این برنامه می‌تونید فایل‌های مختلف را از اینترنت دانلود کنید.) توانایی و کاربرد این مدیر دانلود (Download Manager) به قدری می‌باشد که اگر شما از پهنای باند بالایی برخوردار نیستید، می‌توانید پرونده‌ها و فایل‌ها را 600% سریعتر از قبل بازیابی نمایید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه، می‌توان به سازگاری آن با اینترنت اکسپلورر، اُپرا، موزیلا و فایر‌فاکس اشاره کرد. (این نرم‌افزار به طور رایگان عرضه شده است و دیگر لازم نیست به دنبال کرک یا سریال‌نامبر برای آن بگردید. ضمنا اگر برق كامپيوتر تا ناگهاني قطع شود و كامپيوتر تان خاموش شود هر اندازه فايل تان دانلود شده باشد را ذخيره مي كند، وفتي دوباره كامپيوترتان  را دوباره روشن كنيد اين برنامه شروع به دانلود ادامه فايل تان مي نمايد.

    http://files2.freedownloadmanager.org/fdminst3.exe

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • داونلود فونت نستعلیق

     فونت نستعلیق  Iran Nastaliq  به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و ...) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.

    http://www.4shared.com/file/136268433/9cd0506b/Nastaliq.html

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • باز كردن چندين آيدي در ياهو مسینجر بدون هيچ برنامه اي

      براي اينكار مراحل زير را به ترتيب انجام می دهيم

    اول در Run تايپ می كنيم regedit  حالا مسير زير را طي كنيم

    HKEY_CuRRent_User=>Software=>Yahoo=>Pager=>Test

    حالا روي صفحه باز شده راست كليك كنيد و در قسمت New

    DWORD Value را انتخاب می کنیم. اسمش را plural گذاشته و اینتر می کنیم

    حالا plural را باز كرده و value data را به 1 تغییر داده و ok می کنیم. حالا هر چند تا مسنجر كه دوست داشته باشیم می توانیم باز کنیم

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • TechSmith SnagIt 8.10 قدرتمندترين نرم افزار عكس برداري از مونيتور

     TechSmith SnagIt 8.10 قدرتمندترين نرم افزار عكس برداري از مونيتور

    ضبط و عكس برداري از صفحه ي مونيتور يكي از اركان بسيار مفيد در ساخت آموزش هاي الكترونيك مخصوصا آموزش هاي مرتبط با نرم فزارهاي كاربرديست.  در اين روش كاربر به از نزديك با محيط كار آشنا مي شود و همزمان هم به صورت عملي و هم تئوري آموزش ديده مي شود . حال وجود يك نرم افزار قدرتمند در اين زمينه كارايي شما را در ساخت هرچه بهتر آموزش الكترونيك كمك خواهد كرد

    SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترين و معروف ترين نرم افزار در زمينه ي عكس برداري از صحنه ي مونيتور و انجام كارهاي و ويرايش هاي مربوطه است  . اين نرم افزار به آساني با ابزارهاي متنوع و مفيد خود به شما امكان ضبط هر نوع تصويري را از محيط مونيتور شما همراه با تمامي نشانه ها و هرچه كه به چشم مي بينيد را به طرق مختلف به صورت يك فيلم با كيفيت ذخيره و در صورت نياز شما به زيبايي هر چه تمام تر ويرايش مي كند . توانايي قدرتمند در به اشتراك گذاردن فيلم هاي ساخته شده از ديگر ويژگي هاي خوب اين محصول است . آخرين نسخه ي ارائه شده ي نرم افزا توسط سايت سازنده نسخه ي 8.10 مي باشد كه در ادامه با توانايي هاي مختلف آن بيشتر آشنا مي شويم :

    به اشتراك گذاري آسان از طريق ايميل : به آساني در هنگام كار با محيط هر نرم افزاري كه باشيد, SnagIt قادر به عكس برداري از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ويرايش آن است و بلافاصله تنها با يك عمليات ساده Drag&Drop قادر به اضافه كردن اين تصوير به متن ايميل خود خواهيد بود .

    دادن خلاقيت هاي فايل فلش به تصوير گرفته شده ي شما : ويراستار اين نرم افزار قادر به انجام ويرايش ها, دادن افكت ها, اضافه كردن ويديو و يا ايجاد اسلايد شو هاي متفاوت در تصاوير است و مي تواند آنها به صورت فايل SWF فلش ذخيره كند!

    ضبط تصاوير مونيتور همراه با تمامي جزييات : نرم افزار قادر به ضبط تمامي جزييات, عنوان ها,نشانه ي موس و هر آن چه با چشم در صفحه ي مونيتور مبينيد است .

    و ......

    TechSmith SnagIt را مي توانيد از اينجا :

    http://download.techsmith.com/snagit/enu/snagit.exe

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
  • سریع شدن فایرو فاکس

    فایرو فاکس خود را از آنچه هست سریع تر کنید

    plushits.us

  • نوشته : پویا
  • تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,

  • pooyaaki

    پویا

    pooyaaki

    http://pooyaaki.loxblog.com

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    تم بسیار زیبا و دیدنی Tanzo7 Theme برای ویندوز ۷

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    به وبلاگ من خوش آمدید

    مرجع تخصصی کامپیوتر