هك گوشي هاي سري 60 ورژن3و5بدونcerوkeyتضميني100% مرجع تخصصی کامپیوتر
.:: Your Adversing Here ::.
 

هك گوشي هاي سري 60 ورژن3و5بدونcerوkeyتضميني100%

  دوستان شما اگر ميخواهيد هر برنامه وهر تم وبازي و......رابر روي گوشي خود بدون ارورمبني بر نداشتن cerوkeyنصبنماييد با من همراه شويد .100%تضميني وبدون خرابي فقط با چند نرم افزار

 

بهترين روش و ساده ترين روش را در وبلاگ من بياموزيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اين روش بر روي نوكيا 5800و n97خودم كاملا تست شده وجواب داده بريد حالشو ببريد وديگه پشت سرتون رو هم نگاه نكنيد.!!

pass:www.pooyaaki.loxblog.com

حجم فايل:1.44MB

منبع:www.pooyaaki.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

klfj
ساعت12:32---26 اسفند 1390
good

naghmeh
ساعت17:42---10 اسفند 1390
سلام مطالب وبلاگت خیلی بدردم خورد.....ممنونم از اینکه بهم سرزدی...سعی میکنم بیشترمطلب بزارم....اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : پویا
  • تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,

  • pooyaaki

    پویا

    pooyaaki

    http://pooyaaki.loxblog.com

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    هك گوشي هاي سري 60 ورژن3و5بدونcerوkeyتضميني100%

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    به وبلاگ من خوش آمدید

    مرجع تخصصی کامپیوتر